سینجر

شرکت تولیدی صنعتی سینجر در سال 1371 ، با هدف تولید محصولات حرارتی( انواع اجاق گازهای مبله و فردار) تأسیس شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان در بازارهای داخلی به عنوان یک تولید کننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد.

این شرکت از سال ۱۳۷۹ تا کنون بالغ بر ده ها مدل اجاق گاز با مدلها و قابلیت های گوناگون در دو مدل ۴ و ۵ شعله تهیه و تولید نموده است.

شرکت سینجر در سال 1379 در جهت توسعه و تکمیل سبد کالای محصولات خود اقدام به تولید محصولات برودتی نمود. این شرکت در حال حاضر به عنوان اولین تولید کننده یخچال و فریزر با استفاده از گاز R600 شناخته شده است.

شرکت سینجر در زمینه تولید یخچال موفق به تولید محصولات برودتی با گرید انرژی A و A+ شده است که این امر به نوبه خود در کالاهای تولیدی برودتی منحصر به فرد است.

در سال 1386 آزمایشگاه های مکانیک و الکترونیک( برودت ) از مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه تأیید صلاحیت دریافت و بعنوان آزمایشگاه مرجع و همکار موسسه استاندارد معرفی گردید.

گواهینامه ها :

شرکت سینجر موفق به کسب گواهینامه های ISO9001،ISO9002 و ISO14001 شده است.

همچنین این شرکت با کسب گواهینامه CEامکان صادرات محصولات خود به اروپا را مهیا ساخته است.

این شرکت طی سه سال متوالی موفق به کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان گردیده است.

شرکت تولیدی و صنعتی سینجر در تاریخ نهم اسفند ماه 1393 برای چهارمین سال متوالی موفق به اخذ تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردید.

محصولات سینجر:

  • اجاق گازهای فر دار
  • یخچال فریزرهای ساید بای ساید، دوقلو، کمبی
  • اجاق گازهای رومیزی، فر توکار
  • لباسشویی
  • هود و …
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.