آموزش طراحی سیاه قلم بینی

در این مطلب آموزش طراحی بینی را برای شما آماده کرده ایم . این طراحی، شامل چهار مرحله است.

مرحله اول طراحی بینی

ابتدا با استفاده از مداد HB به رسم اسکیس یا طرح اولیه ای از بینی می پردازیم. نیاز نیست خطوط اسکیس شما دقیقا شبیه به بینی باشد, بدون نگرانی طرح اولیه بینی را رسم کنید. به بزرگ یا کوچک بودن بینی دقت کنید, معمولا بینی هایی با ارتفاع کمتر نشانگر جوانتر بودن فرد است.

طراحی بینی - زن امروزی

مرحله دوم

در این قسمت  کمی روی اسکیس بینی کار کرده و خطوط اضافی را با استفاده از پاک کن , پاک کرده و ارتفاع بینی را تنظیم می کنیم. مطابق با تصویر بالا قسمت سوراخ های بینی را با استفاده از مداد 2B سایه می زنیم. این سایه از تیرگی شدید به روشن ترسیم می شود.

طراحی بینی - زن امروزی

مرحله سوم

در این مرحله قسمت هایی از بینی را که باید برجسته شوند ,با استفاده از هاشور ملایم سایه پردازی می کنیم. به جهت نور توجه کنید, شما باید از روی یک عکس بینی واقعی اقدام به طراحی بینی کنید, این آموزش ها فقط برای آشنایی شما با قوانین سایه پردازی است.

طراحی بینی - زن امروزی

مرحله چهارم

در این مرحله با استفاده از یک تکه دستمال کاغذی که به دور نوک انگشت خود پپیچیده اید و یا با استفاده از پنبه , به روی قسمتهایی که هاشور زده اید بکشید و سایه ها را ملایم کنید. قسمت هایی که در تصویر بالا سایه پردازی شده اند را سایه بزنید.

به پس زمینه توجه داشته باشید, در واقع پس زمینه باعث می شود که تصویر بینی برجسته به نظر برسد. قسمت هایی از بینی که توسط نور، دچار سایه شده اند را سایه پردازی کنید( از روی یک مدل واقعی و یا عکس کار کنید) به خطوطی که در تصویر بالا تیره شده اند توجه کنید. تیرگی این خطوط مرز های بینی و پس زمینه را ایجاد می کنند. این مراحل را دنبال کنید و تمرین کنید, تمرین زیاد باعث میشود طراحی بینی برای شما آسان شود و بدون ترس اقدام به طراحی کنید.

طراحی بینی - زن امروزی

منبع: artily

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.