دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق عرضه می‌شود

از امروز دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق عرضه می‌شود .

نمایشگاه شرکت‌‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور امروز پنج‌شنبه ۱۹ مهرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی بوستان گفت‌وگو افتتاح می‌شود.

محمدابراهیم صادقی دبیر نمایشگاه شرکت‌‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از برگزاری دومین دوره این نمایشگاه خبر داد و گفت: دومین دوره نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق و فناور از امروز پنج‌شنبه 19 مهر تا 22 مهرماه در محل نمایشگاه‌های دائمی بوستان گفتگو برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 19 از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی افزود: شرکت‌هایی که در نمایشگاه حضور دارند از شرکت‌های دانش بنیان هستند و تعداد محدودی شرکت‌های خلاق در نمایشگاه حضور دارند و این شرکت‌ها از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارزیابی شده و تاییدیه دانش‌بنیان بودن دارد.

به گفته وی، ویژگی اصلی این شرکت‌های نفت که هم تولیدکننده داخلی هستند و هم صاحب دانش هستند.

صادقی گفت: این شرکت‌ها دارای دانش هایتک هستند و محصولاتشان کاملا ایرانی است. مجموعه فروش این شرکت‌ها در یک سال مالی گذشته حدود 1100 میلیارد تومان بوده و این شرکت‌ها اشتغال‌های چند صدنفری ایجاد کردند که قرار است در این نمایشگاه به شرکت‌های برتر که دارای فروش بالایی از محصولاتشان هستند مدال برند ملی اهدا می‌کنیم و برخی شرکت‌ها مدال اشتغال ملی را دریافت می‌کنند و مدال اشتغال دانش‌بنیان نیز به برخی شرکت‌ها داده می‌شود. بحث رونمایی از محصولات را هم داریم که تعداد قابل توجهی از محصولات رونمایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.