آموزش ساخت گوشواره طرح گیلاسی

امروز می خواهیم یک مدل گوشواره ی آویز به شما آموزش دهیم که شبیه گیلاس هست و با سیم و مهره درست می شود. با ما همراه باشید تا ساخت گوشواره طرح گیلاسی را یاد بگیرید:

مرحله 1 گوشواره طرح گیلاسی - زن امروزی

14 سانتی متر (5.5 اینچ) از یک سیم به قطر 0.8 میلی متر (20 گیج) ببرید. با استفاده از انبردست دم گرد، سیم را از وسط، محکم بگیرید. بعد هر دو سر آن را به سمت هم خم کنید تا یک حلقه ایجاد شود.

مرحله 2 گوشواره طرح گیلاسی - زن امروزی

برای درست کردن دومین حلقه، سمت چپ سیم رو دور انبردست دم گرد بپیچانید. برای این کار باید قسمت بلند سیم را در جهت عقربه های ساعت خم کنید.

مرحله 3 گوشواره طرح گیلاسی - زن امروزی

بعد سر سیم را داخل یک مهره ی گرد – با قطر حدود 6 میلی متر –  قرار بدهید. از انگشت شست و انگشت اشاره استفاده کنید و با دقت سیم داخل مهره را به سمت داخل یا در خلاف جهت عقربه های ساعت بپیچانید.

مرحله 4 گوشواره طرح گیلاسی - زن امروزی

گوشواره طرح گیلاسی - زن امروزیحالا سومین حلقه تان را درست کنید؛ برای این کار سیم را در خلاف جهت عقربه های ساعت، دور انبر دست دم گرد بپیچانید. باز هم سر سیم را داخل یک مهره قرار بدهید؛ اما این بار آن را در جهت عقربه های ساعت بپیچانید.

مرحله 5 گوشواره طرح گیلاسی - زن امروزی

گوشواره طرح گیلاسی - زن امروزیداخل هر کدام از حلقه های قسمت بالای گوشواره، یک حلقه ی سیمی بیندازید. بعد هر دو تا حلقه را به همراه گیره ی گوشواره، داخل یک حلقه ی سیمی دیگر بیندازید.

مرحله 6 گوشواره طرح گیلاسی - زن امروزی

با استفاده از سوزن ته گرد یا چیزی شبیه آن، یک آویز درست کنید. برای این کار یک مهره داخل سوزن بیندازید و با قسمت اضافه اش حلقه درست کنید. بعد یک حلقه ی سیمی به آن اضافه کنید و آن را به اولین حلقه ای که درست کرده بودید، آویزان کنید.

مرحله 7 گوشواره طرح گیلاسی - زن امروزی

همین مراحل را باز هم انجام بدهید و لنگه ی دوم گوشواره را هم درست کنید.

منبع: تصویر زندگی

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.