آموزش ساخت جامدادی پارچه ای زیبا

با نزدیک شدن به فصل شروع مدارس ساخت جامدادی رونق بیشتری پیدا کرده و اغلب مادرهای گرامی در تلاشند برای بچه های محصل و دانش آموزان جامدادی های زیبایی بسازند. آموزشی که امروز برای شما در نظر گرفتیم مربوط به دوخت جامدادی برای سنین مختلف است که در ادامه ملاحظه می فرمایید.

نحوه ساخت جامدادی در منزل:

برای ساخت جامدادی با این روش به تکه ای پارچه احتیاج دارید که جنس آن کاملا سلیقه ایی است. در اینجا برای ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر از پارچه چرم استفاده شده است اما شما می توانید از انواع پارچه با طرح های مختلف استفاده کنید و جامدادی های متنوع و زیبایی بسازید. برای ساخت این مدل جامدادی علاوه بر پارچه مناسب و زیپ در سایز دلخواه به ابزار خیاطی مثل نخ و سوزن و قیچی هم نیاز داریم.

بعد از آماده کردن وسایل مورد نیاز، چرم تهیه شده را در سایز مناسب برش بزنید. برای این نوع جامدادای به دو مستطیل چرمی نیاز داریم. بعد از برش پارچه را برعکس کنید و زیپ را به آن متصل کنید. دو طرف زیپ را به دو سر پارچه کوک بزنید و بعد از اطمینان از صحت کار، آن را با چرخ خیاطی بدوزید.

بعد از دوخت زیپ، دو سر دیگر پارچه چرمی را به هم متصل گردانید و بقیه دوخت جامدادی را با چرخ خیاطی ادامه دهید.

در این مرحله ساخت جامدادی شما به پایان می رسد و جامدادی دلخواه و مورد علاقه خود را خواهید داشت. همینطور که مشاهده فرمودید این نوع جامدادی خیلی راحت و سریع تهیه می شود و با همه سادگی، زیبایی خاص خود را دارد. البته شما با کمی خلاقیت و ابتکار می توانید با کمک این روش و از پارچه های مختلف جامدادی های زیبا و متنوعی بسازید و مورد استفاده قرار دهید.

منبع: honardarkhane.com

جامدادی
نظرات (0)
افزودن نظر