پینگ کردن سایت های وردپرس

در جلسه قبل درمورد سئو مطالب صحبت کردیم، که این کار در پیدا کردن مطلب در موتور جستجو کمک کننده است. اما بعد از انتشار مطلب نیز باید اقداماتی را انجام دهیم تا موتور جستجو سریعتر مطالب ما را ایندکس کند.یکی از این اقدامات پینگ کردن (ping) است، که در این جلسه به آن می پردازیم.

پینگ کردن در واقع سیستمی است که وظیفه اطلاع به خزنده موتور جستجو مانند گوگل،یاهو،بینگ و … را از به روز شدن یا به اصطلاح آپدیت شدن سایت برای ایندکس شدن سریعتر مطالب می باشد.

برای این کار به پیشخوان وردپرس می رویم، از منو گزینه تنظیمات را انتخاب کرده به قسمت نوشتن می رویم.

پینگ کردن سایت های وردپرس - سئو - زن امروزیدر صفحه باز شده انتهای صفحه قسمت ” آگاهی دهنده های به روز شدن سایت ” قرار دارد. که یک کادر سفید در زیر وجود دارد. در این کادر شما آدرسی را وارد کنید، این آدرس در واقع همان سرویس به روز رسانی است که وبلاگ ها را آگاه می کند.

پینگ کردن سایت های وردپرس - سئو - زن امروزی

آدرسی که در کادر بالا قرار دارد بصورت پیش فرض برای پینگ وردپرس تعریف شده است.

در زیر می توانید سایر سرویس های به روز رسانی را مشاهده کنید.

پینگ کردن سایت های وردپرس - سئو - زن امروزیبرای تقویت کردن پینگ وردپرس می تونید از سرویس های بروز رسانی که لینک هاشون در بالا قرار گرفته استفاده کنید , برای افزودن، هر سرویس را در یک خط قرار دهید. فقط توجه داشته باشید تکراری وارد نکنید چونکه باعث تکرار شدن و در نتیجه اسپم شناخته شدن می شود. البته نیازی به اضافه کردن سرویس جدید نیست و پیش فرض کفایت می کند.

اختصاصی زن امروزی

مطالب مرتبط :

سئو چیست؟

انواع سئو

منظور از محتوا در سئو چیست؟
ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.