پیشرفته‌ترین بلندگوی بی‌سیم برای كاربران اندرويد و iOS

بلندگوی دانمارکی با طراحی خاص اسکاندیناویایی پیشرفته‌ترین بلندگوی بی‌سیم لقب گرفته و با نام لیبراتون به تازگی وارد بازار كشور شده است.

به نقل از آی تی رسان، اين بلندگوی بی سيم با قابلیت پشتیبانی از جدیدترین فناوری‌های پخش بی سیم صدا توسط شرکت نامداران ارتباطات همراه وارد بازار محصولات دیجیتال شد و در چهار مدل Zipp ،live ،loop و Lounge در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
تکنولوژی‌های Airplay و DLNA بکار رفته در این بلندگوها به کاربران موبایل‌های هوشمند با سیستم‌های عامل IOS و Android این امکان را می‌دهد که با محدودیت‌ها و ضعف های پخش بلوتوث خداحافظی کرده و از کیفیت بسیار بالای صدا و برد بیشتر بی‌سیم لذت ببرند.

فناوری Full Room بکار رفته در این بلندگوها بصورت 360 درجه صدا را در تمامی جهات پخش می‌کند و شنونده، صدای بلندگو را در تمام فضا بطور یکسان دریافت می‌کند.
پوشش خاص این بلندگوها در رنگ های متنوع و از جنس پشم ایتالیایی است و کاربران می توانند با توجه به سلیقه و دکوراسیون محل قرارگیری بلندگو، رنگ پوشش آن‌ را تغییر دهند.
مدل Zipp لیبراتون، شارژی و قابل حمل بوده و بین 6 تا 8 ساعت امکان پخش صدا را برای کاربر به همراه می‌آورد.

لازم به ذکر است که بلند‌گو‌های لیبراتون علاوه بر قابلیت پشتیبانی از فناوری های Airplay و DLNA، از طریق بلوتوث و سیم با کانکتور 3.5 میلیمتری نیز قابل استفاده است و به چهار روش مختلف قابلیت اتصال و پخش صدا دارد.
محصولات لیبرتون هم اکنون با یکسال گارانتی تعویض شرکت نامداران ارتباطات همراه در دسترس علاقمندان و دوستداران تکنولوژی قرار دارد.
منبع:جی‌اس‌ام آریا

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.