نوذری عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی تیراندازی شد

نوذری عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی تیراندازی شد

نوذری به مدت 4 سال به عضویت کمیته پزشکی فدراسیون جهانی تیراندازی درآمد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، مجمع عمومی فدراسیون جهانی تیراندازی به میزبانی کشور روسیه طی دو روز 11 و 12 تیرماه و با حضور 140 کشور جهان برگزار شد که در این مجمع سید مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی ایران نیز حضور داشت.

 

در این جلسه، ضمن بررسی مسائل به گزارش مسابقات قبل و وضعیت آماری تاسیسات المپیک و گزارش مالی سالانه آن پرداخته شد و همچنین در خصوص مسابقات جهانی 2018 کره جنوبی و 2017 روسیه بحث و تبادل نظر شد.

 

در حاشیه این مجمع انتخابات کمیته های فدراسیون جهانی نیز برگزار شد که برای اولین بار در تاریخ issf یک ایرانی به عضویت فدراسیون جهانی در آمد.

 

ندا نوذری داور بین المللی ایران با تایید هیئت ریسه فدراسیون جهانی برای 4 سال به عضویت در کمیته پزشکی این فدراسیون انتخاب شد که پیش از این عضویت در کمیته پزشکی کنفدراسیون آسیا را در کارنامه سوابق خود دارد.

 

در کنار این موضوع جلساتی بین روسای فدراسیون ایران و رییس و اعضای کنفدراسیون آسیا برگزار شد که قرار شد کنفدراسیون آسیا تلاش کند تا رقابت های آسیایی پیش رو که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد هر چه بهتر و با شکوه تر انجام شود و همچنین در خصوص تمدید فعالیت های کشور ایران به عنوان مسئول آکادمی تیراندازی آسیا بحث و مذاکره شد تا با مکاتبات ایران این مهم انجام شود.

منبع : خبرگزاری فارس

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.