فضای مجازی زمینه‌ساز غلبه بر تبلیغات سیاسی ترامپ

فضای مجازی زمینه‌ساز غلبه مردم ایران بر تبلیغات سیاسی ترامپ

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در تازه‌ترین پُست اینستاگرام خود از نقش فضای مجازی بر وحدت مردم در برابر سخنان ترامپ نوشت.

دو روز از لفاظی‌های گستاخانه ترامپ علیه ملت ایران می‌گذرد، سخنانی که موجب شد کاربران فضای مجازی، به بسیاری از بخش‌های آن نقد جدی وارد کنند و واکنش‌های خود را در قالب عکس نوشته، متن، فیلم، کلیپ و حتی اسناد تاریخی در شبکه‌های اجتماعی با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

فعالیت گسترده کاربران موجب شد تا فضای مجازی به دفتری برای نوشته‌های مردم ایران در نقد گستاخی‌های ترامپ تبدیل شود. حتی هشتگ‌های واحد برای اتصال این پیام‌ها به یکدیگر به صفحات شخصی ترامپ در شبکه‌های اجتماعی نیز کشیده شد و تعداد کامنت‌های آخرین پست او را از مرز یک میلیون پیام گذراند.

علاوه بر مردم، هنرمندان و ورزشکاران، سیاسیون نیز واکنش‌های متعددی به سخنان ترامپ نشان دادند، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این وحدت مردم در فضای مجازی را ار برکات توسعه این فضا می داند به گونه ای که در آخرین پست اینستاگرام خود در این خصوص نوشته است: ” این از برکات توسعه فضای مجازی است که پروپاگاندای ترامپ، با واکنش عالمانه و وحدت آفرین مردم و مسئولین، تبدیل به فرصتی تاریخی برای ایران و انزوای بی‌سابقه آمریکا شد”.

هشتگ NeverTrustUSA نیز در پایین پست آذری جهرمی در همراهی با دیگر کاربران فضای مجازی به چشم می خورد، هشتگی که روز گذشته در عدم اعتماد مردم به امریکا در پست های زیادی به اشتراک گذاشته شده بود.

منبع: yjc

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.