سئو چیست؟ – قسمت اول

سئو چیست؟

سئو (SEO) مخفف کلمه  (search engine optimization)، به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. در واقع اقداماتی است که ما بر روی وب سایت انجام می دهیم تا آن را برای موتورها جستجو بهینه کنیم و بتوانیم بازدید کنندگان بیشتری جذب کنیم.

 بهینه سازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. سئو در رتبه بندی سایت تاثیر بسزایی دارد.

اگر وب سایت شما سئو خوبی داشته باشد، در نتایج موتورهای جستجو شما می توانید جزء 10 نتیجه اول باشید. این را هم نباید فراموش کرد که موتورهای جستجو مدام الگوریتم های خود را تغییر می دهند.

چرا SEO اهمیت دارد؟

برتر بودن در نتایج جستجو مشتری های زیادی را به دیدار از وب سایت شما دعوت می کند. اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند، از اینرو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است.

علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر ارزش SEO را دوچندان خواهد کرد.

بطور کلی اهداف SEO را می توان بصورت زیر خلاصه نمود:

  • در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد.
  • باعث ایجاد برند می شود.
  • باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد.
  • باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
  • باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
  • بهترین ابزار برای تبلیغات است.

اختصاصی زن امروزی

مطالب مرتبط:

انواع سئو

آموزش سئو مطالب
منظور از محتوا در سئو چیست؟

 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.