تیم ملی بانوان و مربیان آلمانی

رزومه مربیان آلمانی روی میز داورزنی

رزومه دو مربی آلمانی برای هدایت تیم ملی بانوان به فدراسیون والیبال ایران ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، پیش از این فدراسیون والیبال ایران با یون مربی کره‌ای برای هدایت تیم ملی بانوان وارد مذاکره شد تا یک ماهی را در ایران به صورت آزمایشی فعالیت کند و در صورت تایید مسئولان فدراسیون قرارداد با این مربی امضا شود.

البته مربی کره‌ای از این پیشنهاد ایران موافقت نکرد و با توجه به قراردادش با یک باشگاه در کره اعلام کرد برای فسخ قرارداد خود باید با ایران قراردادی را به امضا برساند. با توجه به اینکه مسئولان فدراسیون هنوز کار این مربی را از نزدیک ندیده‌اند، فعلا این قرارداد همکاری به نتیجه نهایی نرسیده است.

بعد از این اتفاقات با توجه به سفر افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال به آلمان با درخواست ایران دو مربی آلمانی به وی پیشنهاد شد.

تیم ملی بانوان و مربیان آلمانی
افشاردوست در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: در سفر به برلین با چند مربی صحبت کردم و گفتم ما دنبال مربی خانم هستیم که رزومه دو گزینه ایمیل شد. قرار است امروز و فردا با داورزنی صحبت کنیم، اگر شرایط خوب بود ما هم پیشنهادات‌مان را بگوییم. ما به دنبال مربی‌ای هستیم که کار پایه کند و اگر از روند کاری‌اش راضی بودیم می‌توانیم در تیم بزرگسالان هم از او استفاده کنیم.

وی افزود: فعلا رزومه را بررسی می‌کنیم، اگر به نتیجه رسیدیم باید ببینیم این مربیان می‌توانند به ایران بیایند یا خیر. ما نمی‌توانیم فقط با دیدن رزومه با مربیان قرارداد ببندیم. شرایط بانوان با مردان متفاوت است. مربیان مرد شناخته‌شده تر هستند.

دبیر فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که پرونده یون بسته شده یا خیر، عنوان کرد: خیر. در صورتی که با مربیان آلمانی به نتیجه نرسیم اگر لازم بود سفری را به کره خواهم داشت تا از نزدیک تمرینات این مربی را ببینم.

منبع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.