بیدارماندن اطفال در شب و این آسیب ها

کودکانی که شب بیدار هستند دچار چه مشکلاتی خواهند شد سلامتی آن ها تحت تاثیر چه عوارض و خطراتی قرار خواهد گرفت اطفالی که شب ها بیدار هستند از چه ناراحتی هایی رنج میبرند

بچه‌های شب بیدار به علت کاهش رطوبت بدن دچار سوء تغذیه لاغری و تحریک پذیری می‌شوند؛ خواب قیلوله، به ویژه در مزاج‌های خشک بسیار نافع است و برای درمان لاغری افراد لاغر بسیار خوب است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم, علی محمد ملاحی اظهار داشت: طبیعت خواب سرد است, به ویژه خواب صبحگاهی از بدترین نوع خواب‌ها است که در بروز چاقی و اضافه وزن نقش موثری بر عهده دارد.

به گفته وی بچه‌های شب بیدار به علت کاهش رطوبت بدن دچار سوء تغذیه لاغری و تحریک پزیری می‌شوند؛ خواب قیلوله، به ویژه در مزاج‌های خشک بسیار نافع است و برای درمان لاغری افراد لاغر بسیار خوب است.

این دستیار تخصصی طب سنتی ایران ادامه داد: خروجی‌های بدن مانند تعریق مناسب, اجابت مزاج, جِماع و …. همگی نقش موثری در تناسب اندام افراد بر اساس مزاج و وضعیت بدنی آنها دارد.

شناخت انواع یبوست

ملاحی اضافه کرد: یبوست به دو صورت است اول کسانی که مدفوع خشک و پشگل مانند دارند و قوام مدفوع سخت است که معمولا در مزاج‌های خشک شایع است و معمولا این افراد لاغر اندام هستند.

وی گفت: دوم, یبوستی که ناشی از کاهش تحرک روده‌ای باشند (دیر به دیر اجابت مزاج دارند) اما قوام مدفوع نرم است. این نوع یبوست به ویژه همراه با نفخ و بزرگی شکم در افراد با مزاج مرطوب به ویژه افراد سرد و مرطوب شایع‌تر است و خود یکی از عوامل تشدید چاقی است.

این دستیار تخصصی طب سنتی ایران افزود: قی کردن یا استفراغ عمدی و بر حسب شرایط, فصد در درمان چاقی و کاهش رطوبت بدن بسیار نافع است, فصد در مزاج گرم و تر بسیار نافع است؛ قی کردن در رفع پُری سر دل در مزاج سرد و تر بسیار موثر است.

بچه‌های شب بیدار بیشتر در معرض لاغری قرار دارند

منبع : دکتر سلام

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.