برگزاری نمایشگاه پوشاک مدارس

برگزاری نمایشگاه پوشاک مدارس نوید نگاه تخصصی به عرصه پوشاک کودک و نوجوان است

نمایشگاه پوشاک مدارس : مدیر اولین مجموعه پوشاک اسلامی کودک و نوجوان گفت: تخصصی کردن موضوعات در حوزه پوشاک موجب رشد برخی از عرصه های کمتر مورد توجه قرار گرفته در این حوزه مثل پوشاک مدارس و پوشاک کودک و نوجوان خواهد شد.
متأسفانه در سال‌های گذشته شاهد رشد نامتوازن در مد و لباس کشور بوده‌ایم و توجه بیش از حد به لباس بانوان موجب عدم باروری در طراحی و تولید البسه مردانه و کودک و نوجوان شده است در صورتی که فرهنگ پوشش از کودکی نهادینه می شود و در حال حاضر برنامه منسجمی برای توجه به این قشر آسیب‌پذیر نداریم.

 

سلیمانی با تقدیر از تدبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزاری نخستین نمایشگاه پوشاک مدارس را گام مثبتی برای برطرف کردن این ضعف دانست و گفت: با تخصصی کردن فعالیت ها در حوزه مد و لباس می توانیم شاهد پاسخگویی همه جانبه به تمامی نیازهای پوشاکی جامعه باشیم.

 

وی ادامه داد: در زمینه لباس کودک و نوجوان ایران می‌تواند به عنوان یک کشور الگو دهنده برای سایر کشورهای اسلامی عمل کند و در حال حاضر این مجموعه با تعامل سازنده‌ای که با طراحان و توزیع کنندگان محصولات پوشاک در لبنان و افغانستان داشته توانسته است به بازار این کشورها ورود کند

منبع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.