استقبال دانشجویان از فیلم جدید ده نمکی

استقبال دانشجویان از فیلم جدید ده نمکی

زلزله «رسوایی2» به دانشگاه ها رسید

استقبال دانشجویان از فیلم جدید ده نمکی : فیلم سینمایی «رسوایی۲» جدیدترین ساخته مسعود ده‌نمکی با اقبال دانشجویان مواجه شد.
هفته گذشته فیلم سینمایی «رسوایی 2» قرار بود در دانشگاه صنعتی شریف به نمایش درآید که به دلیل خرابی دستگاه اکران فیلم به روز 26 اردیبهشت ماه موکول شد. از این فضا برخی از رسانه ها بهره برده و بدون توجه به تعطیلی دستگاه علت عدم نمایش فیلم «رسوایی 2» را اقبال از فیلم «اژدها وارد می شود» عنوان کردند تا فضای رسانه ای را دوقطبی کنند.

فیلم «رسوایی 2» همانگونه که پیش بینی می شد در دانشگاه ها با اقبال مواجه شد این فیلم در دانشگاه صنعتی شریف و تربیت مدرس در روز 26 اردیبهشت ماه به نمایش در آمد و در هر دو دانشگاه با اقبال گسترده ای از سوی مخاطب مواجه شد.

بنابراین گزارش، ده نمکی در قسمت دوم اثر خود که بعد از 10 سال فعالیت در حوزه سینما این فیلم را ساخته است جمله تکان دهنده ای را از زبان شخصیت اصلی داستان بیان می کند. او می گوید «به خودتان تکان بدهید تا خدا تکانتان نداده.» این جمله ای است که حاجی یوسف، پیرمرد زاهد شهر با دیدن آسیب های اجتماعی به مردم و مسئولین گوشزد می کند اما برخی او را جدی نمی گیرند و برخی نیز با شایعه وقوع زلزله و عذاب دستمایه شروع داستان را فراهم می کنند.

دراین فیلم اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، فخرالدین صدیق‌شریف، مهران رجبی، سحر قریشی، امیر نوری، رامین راستاد، اسماعیل‌ خلج، عباس محبوب، ابوالفضل همراه، مختار سائقی، امین ایمانی، مجید شهریاری، فریبا ترکاشوند، غزل عبدی، ژاله درستکار، سیدمحسن خرم‌دره، سیامک اشعریون، ملیکا شعبان، سام مؤذنی، علیرضا تابان، قدیر شهریاری، هومن ستوده به ایفای نقش می پردازند.

منبع : خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.