۷ عادت افراد خوش‌پوش

واقعیت این است که هر کس با یک کارت اعتباری می‌تواند وارد بهترین مغازه‌های مد و فشن شود به دنبال بهترین‌ها باشد، اما ازاین‌بین تعداد کمی هستند که می‌توانند خوش‌پوش باشند

خوش‌پوش بودن

واقعیت این است که هر کس با یک کارت اعتباری می‌توان وارد بهترین مغازه‌های مد و فشن شود به دنبال بهترین‌ها باشد، اما ازاین‌بین تعداد کمی هستند که می‌توانند خوش‌پوش باشند.

شاید راحت‌ترین کار این باشد که بروید بهترین‌ها را از بهترین برندها بخرید و احساس خوش‌پوشی کنید. ولی این حس فقط تا چند ماه دوام دارد و باید دوباره لباس‌های جدیدتری تهیه کنید. اما افراد زیادی هستند که هیچ‌کدام از لباس‌هایشان برند نیست ولی همیشه خوش‌تیپ و خوش‌پوش هستند. در اینجا  ۷ عادت افراد خوش‌پوش را برای شما بازگو می کنیم :

۱. وبلاگ‌های مربوط به استایل‌های خیابانی را نمی‌گردند و برند به برند آن‌ها را کپی نمی‌کنند.

افراد زیادی هستند که هرروز در سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف مثل پینترست و اینستاگرام به دنبال عکس‌های مد و فشن و استایل‌های خیابانی هستند و سعی می‌کنند همانند آن‌ها بخرند و بپوشند. ولی اکثر آن‌ها به سفارش طراحان آن لباس‌ها را می‌پوشند و در ازای آن پول دریافت می‌کنند. پس خیلی نمی‌توان بر روی استایل آن‌ها تکیه کرد چرا که از پس هزینه‌های آن‌ها برنمی‌آییم.

فروشگاه‌ها و مغازه‌های بسیاری هستند که مشابه همان لباس‌ها را دارند و می‌توان مشابه این لباس‌ها را با قیمت کم‌تر تهیه کرد.

۲. از هرجایی خرید می‌کنند و از این موضوع ترسی ندارند.

افراد خوش‌پوش از هرجایی که بتوانند خرید می‌کنند و اصلاً به ظاهر و استایل مغازه‌ها توجه نمی‌کنند.

۳. آن‌ها می‌دانند که چه استایلی طبق سلیقه‌شان داشته باشند.

شاید استایل فردی را ببینید و از آن خوشتان بیاید. از او می‌پرسید «بولیزت را کی و از کجا گرفتی؟» و او در پاسخ می‌گوید: «این؟؟ این برای چند سال پیش است.»

ازاین‌دست مکالمات زیاد دیده‌ایم. این درواقع نشان‌دهندهٔ این است که با هر نوع لباسی می‌توان خوش‌پوش بود کافی است آن را با دیگر لباس‌ها و زیورآلاتتان هماهنگ کنید.

۴. همیشه کمی متفاوت‌تر از دیگرانند.

آن‌ها همیشه عادت دارند در مجالس مختلف کمی متفاوت از دیگر لباس بپوشند، آرایش کنند، موی خود را درست کنند و یا حتی رنگ لباسشان را انتخاب کنند.

۵. می‌دانند برندها آن‌ها را جذاب‌تر نمی‌کند.

شاید کلیشه‌ای به نظر برسد ولی بسیاری از زنان و مردان خوش‌پوش این اعتمادبه‌نفس را دارند که نیازی به لباس‌های چند صد هزار تومانی ندارند تا جذاب به نظر برسند. شاید با یک بولیز و جین ساده هم در جمعی حاضر شوند و کماکان خوش‌پوش به نظر برسند.

۶. آن‌ها بردهٔ مد نیستند.

آن‌ها بدون دنبال کردن لباس‌های مد روز بهترین‌ها را انتخاب می‌کنند. اگر چیزی مد باشد و آن را دوست نداشته باشند، آن را نمی‌خرند.

۷. آن‌ها لباس نمی‌پوشند که شیک به نظر برسند.

علیرغم وجود وبلاگ‌ها و هفته‌های مد و استایل‌های خیابانی، زنان جوان دوست دارند برای خودشان، طبق میل خودشان و سبک زندگی‌شان لباس بپوشند.

باور کنید هیچ اهمیتی ندارد که کفش شما برای برند خاصی باشد، اگر نتوانید با آن‌ها درست راه بروید پس هیچ‌گاه خوش‌پوش و شیک به نظر نمی‌آیید. شاید با یک بوت و پیراهن شیک‌تر باشید.

منبع: persianv

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.