پاسخ به 40 پرسش کودکان و نوجوانان درباره خدا

پرسش های مربوط به خداشناسی ، مهم ترین پرسش های کودکان و نوجوانان است . خداشناسی کودک و نوجوان و پرسش های آن ها ، با خداشناسی بزرگسال و نیاز های فکری این گروه ، بسیار متفاوت است.

کتاب خداشناسی قرآنی کودکان ، که حاصل تلاش غلامرضا حیدری ابهری است ، به 40 سؤالی که ممکن است هر کودک یا نوجوانی درباره خدا، مطرح کند ، پاسخ داده است.

نویسنده ، پیش از پرداختن به متن اصلی کتاب، گفتاری را پیرامون بایسته های پاسخگویی به پرسش های مذهبی کودکان و نوجوانان ، بیان نموده است که در این بخش ، نکات مهمی را که در پاسخ گویی به سؤالات مذهبی کودک و نوجوان ، باید مورد نظر قرار داد ، یادآور شده است که از جمله این موارد، می توان به  گوش سپردن هوشیارانه به پرسش ها، درک دقیق پرسش، درنگ در پاسخگویی، پاسخگویی پس از اندیشه و مطالعه ، دوری از رفتارها و پاسخ های اضطراب آلود، پاسخ نگفتن هنگام دل مشغولی و ارجاع به منابع معتبر، اشاره کرد.

مؤلف، در متن اصلی کتاب، 40 سؤال در مورد خدا را مطرح نموده و به آن، پاسخ داده است. این کتاب، از یک سو به معارف ناب قرآنی، تکیه دارد و از سوی دیگر با ادبیات ویژه کودکان و نوجوانان، نگارش یافته است.

خداشناسی قرآنی کودکان - زن امروزی
خداشناسی قرآنی کودکان

مشخصات کتاب:

نام کتاب: خداشناسی قرآنی کودکان

نام نویسنده: غلامرضا حیدری ابهری

مناسب برای گروه سنی: کودک و نوجوان

نام انتشارات: انتشارات جمال

محل انتشار: قم

سال انتشار: 1395

تعداد صفحات:137

قیمت:7000تومان

اختصاصی زن امروزی 

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.