تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا

اسامی کادر فنی تیم ملی تکواندوی بانوان معرفی شد
نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو، کادرفنی تیم ملی تکواندوی بانوان را برای شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی 2016، اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با اعلام زهرا سروی، نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندوی کشورمان، “مهرو کمرانی” بعنوان سرمربی، “فاطمه صفرپور” بعنوان مربی و “مهناز حسین زاده” بعنوان کمک مربی هدایت تیم ملی بانوان کشورمان را در مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان برعهده خواهند داشت.

تیم ملی تکواندوی بانوان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا
بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2016 رده سنی بزرگسالان، چهارم و پنجم اردیبهشت ماه 1395 در “مانیلا” فیلیپین برگزار می شود و این دوره از مسابقات G4 است.

پیش از این مهرو کمرانی بعنوان سرمربی و فاطمه صفرپور بعنوان مربی هدایت تیم ملی نونهالان کشورمان را برعهده داشتند و به همراه این تیم، عنوان قهرمانی آسیا و قهرمانی دو دوره مسابقات جهانی را بدست آوردند. در کارنامه مربیگیری کمرانی افتخاراتی همچون کسب عنوان بهترین مربی جهان (دو دوره) و بهترین مربی آسیا در رده سنی نونهالان به چشم می خورد. کمرانی هم‌اکنون در کنار مینو مداح، بعنوان مربی هدایت تیم المپیکی ایران را نیز برعهده دارد.

همچنین مهناز حسین زاده که بعنوان کمک مربی در کنار کمرانی و صفرپور فعالیت خواهد داشت به همراه تیم گیلان در آخرین دوره مسابقات قهرمانی کشور، عنوان نخست را بدست آورد.

منبع: خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.